Публічна оферта

Даний публічний договір, далі за текстом «Оферта» адресований невизначеному колу фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців та юридичних осіб, які користуються веб-сайтом academylog.com.ua та іншими веб-сторінками, що логічно пов'язані з даним сайтом, а також користуються продуктами та послугами, що пропонуються на сайті, за винятком послуг, що надаються в рамках окремого письмового договору, на умовах, зазначених нижче:

1. Терміни та визначення

1.1. Терміни, що приведені нижче і згадуються в даній Оферті, означають наступне:

Акцепт - надання Замовником безумовної та беззастережної згоди із умовами даної оферти шляхом здійснення дій або заходів для реєстрації на веб-сайті academylog.com.ua та/або внесення попередньої оплати за послуги, які надаються Виконавцем/Постачальником.

Веб-сторінка Заходу - складова частина веб-сайту, що містить інформацію про порядок надання інформаційно-консультаційних послуг в рамках Заходу (зокрема, Програму Заходи, формат його проведення, дату і час надання послуг).

Виконавець - юридична особа, створена за законодавством України, ФОП КОРЧАК ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ (місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Героїв Небесної Сотні, б. 92 б.), який виступає організатором та/або співорганізатором Заходу.

Постачальник - будь-яка особа, визначена Виконавцем, якій надано/передано виключне право на надання Послуг за цією офертою.

Замовник - фізична особа та/або фізична особа-підприємець і/або юридична особа (від імені якої діє уповноважений представник), яка прийняла умови даної Оферти.

Захід - практикум, семінар, саміт, онлайн-інтенсив, інформаційно-консультаційне заняття або інший захід, в межах якого надаються інформаційно-консультаційні послуги згідно з визначеною Виконавцем Програмою.

Оферта - пропозиція укласти договір, розміщена в мережі Інтернет на веб-сторінці academylog.com.ua.

Програма Заходу - етапи (модулі, інформаційні блоки і т.п.) надання інформації з певної теми, які визначаються Виконавцем.

Сторони - Виконавець і Замовник при спільному згадуванні за даною Офертою.

2. Предмет Оферти

2.1. На умовах, визначених у даній Оферті, в порядку та на умовах визначених статтею 641 Цивільного кодексу України між Виконавцем та/або Постачальником з однієї сторони і Замовником, з другої сторони, укладається договір про надання послуг (далі - «Договір»).

2.2. Істотні умови надання послуг, зокрема, але не виключно, Програма Заходу, формат його проведення (онлайн-формат або проведення масового заходу), дата і час надання Послуг, визначається на веб-сторінці обраного Замовником Заходу.

2.3. Виконавець та/або Постачальник може надавати додаткові, супутні та інші послуги, в тому числі здійснювати реалізацію інформаційних продуктів та/або послуг, які передбачають платний доступ до матеріалів.

3. Порядок укладання та виконання Договору. Істотні умови договору

3.1. Перед укладанням Договору Замовник повинен ознайомитися з офертою і, в разі незгоди з умовами, не вчиняти дій, спрямованих на укладення Договору та його виконання. Вчинення Замовником дій, спрямованих на Акцепт даної оферти, визначається Сторонами як підтвердження ознайомлення із вимогами та умовами даної Оферти.

3.2.1. Попередньою згодою з офертою вважається здійснення Замовником реєстрації на Захід на веб-сторінці Заходу із зазначенням наступної інформації:

  • ім'я
  • номер телефону
  • адреса електронної пошти (e-mail)

3.2.2. При замовленні Послуг, що передбачають платний доступ до контенту, попередньою згодою з офертою вважається здійснення Замовником замовлення на веб-сторінці продукту.

3.2.3. Надання особистої інформації для виставлення рахунку чи формування персонального посилання на оплату вважається попередньою згодою з офертою. До особистої інформації відноситься:

  • ім'я і прізвище
  • назва компанії
  • код ЄДРПОУ/ІПН

3.3. Акцепт оферти здійснюється шляхом внесення Замовником плати за обрані Послуги.

3.4. Виконавець та/або Постачальник і Замовник, керуючись ст. 207, ч. 2 ст. 639, ст. 641, 642 Цивільного кодексу України, погоджуються, що з моменту Акцепту на умовах даної оферти, Договір вважається укладеним у письмовій формі, без підписання письмового примірника та має юридичну силу для Сторін.

4. Права і обов'язки сторін

4.1. Виконавець / Постачальник зобов'язується:

4.1.1. Надати Послуги відповідно до істотних умов, викладених в даній Оферті.

4.1.2. Повідомити Замовника про будь-які зміни в умовах організації надання Послуг.

4.1.3. Забезпечити Замовника необхідними матеріально-технічними засобами для участі в Заході.

4.1.4. Надати Замовнику доступ до контенту в обсязі, в строк і на умовах, зазначених на веб-сторінці продажу продукту.

4.2. Виконавець / Постачальник має право:

4.2.1. Самостійно визначати порядок організації процесу надання Послуг.

4.2.2. На власний розсуд залучати третіх осіб для виконання своїх зобов'язань.

4.2.3. Публікувати та розповсюджувати інформацію про хід, способи і результати надання Послуг.

4.2.4. Здійснювати аудіозапис, фото- і відеозйомку під час проведення Заходу.

4.2.5. Зупинити виконання зобов'язання або відмовитися від його виконання у разі невиконання Замовником своїх зобов'язань.

4.3. Замовник зобов'язується:

4.3.1. Оплачувати Послуги відповідно до умов, визначених у даній Оферті.

4.3.2. Невідкладно повідомляти Виконавця та Постачальника про зміну своїх контактних даних.

4.3.3. У випадку завдання шкоди майну Виконавця / Постачальника, відшкодувати завдані збитки.

4.3.4. Не передавати третім особам і не використовувати в комерційних цілях навчальні, методичні та інформаційні матеріали без дозволу Виконавця.

4.3.5. Дотримуватись правил при проведенні Заходу, включаючи заборону відеозйомки та інших порушень.

4.4. Замовник має право:

4.4.1. Отримати Послуги на умовах, визначених цією Офертою.

4.4.2. Отримувати інформацію про Послуги, що надаються Виконавцем/Постачальником за цією Офертою.

4.4.3. Замовник має право відмовитися від Договору в будь-який час, за умови сплати Виконавцю або Постачальнику всіх обов'язкових платежів, пов'язаних з виконанням Договору, включаючи, але не обмежуючись оплатою фактично понесених витрат і наданням компенсації за будь-які порушення зобов'язань, передбачених цією Офертою.

5. Вартість Послуг та порядок оплати

5.1. Вартість Послуг залежить від обраного Замовником Заходу, кількості учасників, умов участі в ньому і визначається в рахунку на оплату, виставленому Замовнику Виконавцем або Постачальником та направленому у будь-який спосіб, обраний Виконавцем та/або Постачальником (зокрема, але не виключно, на вказану Замовником при реєстрації електронну адресу, мобільному додатку для обміну миттєвими повідомленнями тощо).

5.2. Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу грошових коштів на банківський рахунок Виконавця або Постачальника, визначений у виставленому рахунку.

5.3. Вартість Послуг може бути визначена в іноземній валюті. Сума в національній валюті України визначається за комерційним курсом відповідної валюти у виставленому рахунку.

5.4. Вартість Послуг може змінюватися в разі дії спеціальних акцій, що передбачають знижки. У такому випадку, Виконавець або Постачальник має право виставити рахунок з урахуванням таких знижок.

5.5. Замовник може здійснити оплату Послуг такими способами:

  • Шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в рахунку.
  • Через третіх осіб, якщо згоду на таку оплату надано Виконавцем.
  • Через сервіс прийому онлайн-платежів або іншим способом за домовленістю з Виконавцем.

5.6. Замовник оплачує вартість Послуги в розмірі, визначеному у рахунку, виставленому Виконавцем або Постачальником протягом 3 банківських днів з дати виставлення рахунку, але не пізніше, ніж за 1 день до початку надання Послуг, якщо інше не погоджено Сторонами.

5.7. У разі часткової оплати Послуг, це вважається попередньою частковою оплатою. Замовник зобов’язаний сплатити повну вартість Послуг до дати початку надання, як зазначено на відповідній веб-сторінці Заходу.

5.8. При оплаті через сервіс прийому онлайн-платежів, загальна вартість Послуги визначається згідно з інформацією на відповідній веб-сторінці.

5.9. Послуги вважаються сплаченими з моменту отримання Виконавцем підтвердження від банку про надходження повної суми. В окремих випадках, Виконавець може вважати підтвердженням факту оплати:

  • Факсимільна копія платіжного доручення.
  • Факсимільна копія квитанції про оплату.
  • Підтвердження транзакції через платіжну систему.

5.10. Затримка початку Заходу або перенесення дати та/або часу проведення Заходу не є підставою для повернення Замовнику коштів, сплачених за Послуги.

6. Умови повернення коштів

6.1. Повернення коштів за придбану послугу, яка передбачає участь у Заході, здійснюється за умови попереднього письмового повідомлення про намір повернути кошти до старту Заходу (відкриття будь-якого етапу, модуля, інформаційного блоку в рамках визначеного Заходу) Замовником, але не пізніше 10 календарних днів з дати покупки Заходу.

6.2. У разі несвоєчасного повідомлення про намір повернути кошти або повідомлення після старту Заходу, сплачені кошти не повертаються. Вся сума утримується як компенсація збитків, завданих односторонньою відмовою від виконання зобов'язань.

6.3. Повідомленням про намір повернути кошти вважається заява, надіслана на пошту: info.academylog@gmail.com, в якій зазначаються ПІБ та паспортні дані, інформація про проведений платіж (номер та дата рахунку на оплату, назва послуги, номер і дата документа про оплату), банківські реквізити для отримання коштів і причини повернення коштів. До заяви мають бути додані копія паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу) і копія реєстраційного номера облікової картки платника податків.

6.4. Повернення здійснюються лише після отримання оригіналу заяви. Оригінал заяви необхідно відправити на адресу: 09500, Київська обл. Білоцерківський (Таращанський) р-н, м. Тараща, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 92б.

6.5. Повернення грошових коштів здійснюється через переказ грошової суми на зазначені клієнтом банківські реквізити протягом 60 днів після отримання оригіналу заяви на повернення коштів. У разі ненадання необхідної інформації, сплачені кошти не повертаються.

6.6. Виконавець залишає за собою право встановлювати інші умови повернення коштів для окремих послуг, публікуючи такі умови на відповідній сторінці продажу продукту, або фіксуючи їх в договорах, угодах чи іншим способом.

7. Порядок здачі-приймання Послуг

7.1. Якщо Замовник протягом 7 (семи) календарних днів з дати закінчення Заходу не надав Виконавцю мотивовану письмову відмову від прийняття Послуг, такі Послуги вважаються наданими належним чином, в повному обсязі, і прийнятими Замовником в повному обсязі.

7.2. Після закінчення Заходу Виконавець / Постачальник може надати Замовнику, в тому числі на його вимогу, акт надання послуг (далі - «Акт»). У разі, якщо Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з дати закінчення Заходу не надав Виконавцю та/або Постачальнику підписаний з його боку Акт або мотивовану відмову від його підписання, такий Акт вважається узгодженим (підписаним) Замовником, а Послуги такими, які надані належним чином.

7.3. Послуга, що передбачає платний доступ до будь-яких матеріалів Заходу або інших матеріалів, які Виконавцем визнано необхідними для належного надання Послуг за даною офертою, вважається наданою належним чином і в повному обсязі з моменту надання доступу до них Замовнику. Доступ до таких матеріалів надається на електронну пошту Замовника, зазначену ним на веб-сторінці здійснення замовлення на веб-сайті Виконавця. Виконавець не несе відповідальності за наслідки введення Замовником некорректної адреси електронної пошти.

8. Дія Оферти і Договору

8.1. Оферта набуває чинності з моменту її публікації на сайті Виконавця і діє до моменту її відкликання Виконавцем.

8.2. Виконавець залишає за собою право вносити зміни в умови Оферти і /або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення Виконавцем змін в Оферту, такі зміни вступають в силу з моменту розміщення зміненого тексту Оферти на сайті Виконавця, якщо інший строк набрання чинності змін не визначено додатково при такому розміщенні.

8.3. Акцепт Оферти Замовником створює Договір на умовах, визначених цією офертою.

8.4. Договір набуває чинності з моменту Акцепту Оферти Замовником і діє:

  • a. до моменту виконання Сторонами зобов'язань за Договором, а саме — оплати Замовником вартості Послуг і надання Виконавцем Послуг в обсязі, визначеному відповідною програмою надання Послуг;
  • b. до моменту розірвання Договору.

8.5. Договір може бути достроково розірваний:

  • 1. за взаємною згодою Сторін;
  • 2. Виконавцем в односторонньому порядку в разі недотримання Замовником своїх зобов'язань за Договором. У випадку порушення Замовником зобов'язань, визначених для нього даною офертою – сплачені Замовником кошти не повертаються;
  • 3. Виконавцем в односторонньому порядку у випадку остаточного скасування Заходу (надання Послуги) або в інших випадках з поверненням Замовнику вартості передплачених, але не наданих Послуг.

9. Відповідальність

9.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Виконавець, Постачальник і Замовник несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

9.2. Виконавець та Постачальник за жодних обставин не несе відповідальності за будь-які непрямі збитки Замовника, включаючи втрату прибутку, доходів або нездатність отримати очікуваний дохід тощо.

9.3. Замовник погоджується з умовами Договору та з тим, що він не має права вимагати від Виконавця будь-якої компенсації морального, матеріального збитку або шкоди, заподіяної Замовнику як протягом терміну дії Договору, так і після закінчення терміну його дії. Замовник усвідомлює, що порядок надання послуги, її зміст, обсяг тощо визначаються Виконавцем самостійно на власний розсуд, із якими Замовник беззастережно погоджується та усвідомлює, що його очікування від змісту Послуги можуть відрізнятись від встановленого Виконавцем та/або Постачальником змісту Послуг.

9.4. Сторони вживають заходів до вирішення всіх суперечок і розбіжностей, що випливають з Договору або в зв'язку з його виконанням, шляхом переговорів. Термін розгляду претензії встановлюється в 30 (тридцять) днів з моменту її отримання Стороною.

9.5. У разі неможливості вирішення суперечок і розбіжностей шляхом переговорів, такі спори і розбіжності підлягають розгляду в відповідному місцевому (районному у місті) суді за місцем знаходження Виконавця.

9.6. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання сталося внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажор).

9.7. Під форс-мажором розуміються надзвичайні й невідворотні обставини, що виникли після укладення Договору та які об'єктивно унеможливлюють виконання зобов'язань, включаючи, але не обмежуючись: пожежі, землетруси, повені, зсуви, екстремальні погодні умови, інші стихійні лиха, вибухи, страйки, епідемії, введення компетентними органами державної влади карантинних чи інших обмежувальних заходів, війна або військові дії, епідемії, протиправні дії третіх осіб, дії і нормативно-правові акти органів державної влади та/або компетентних органів місцевої влади.

9.8. У разі встановлення факту копіювання у будь-який спосіб та/або фотофіксації та/або здійснення відеофіксації та/або передачі (поширення) третім особам доступу до інформації, яка стала відомою Замовнику під час та/або в результаті отримання Послуги та/або порушення у будь-який інший спосіб прав інтелектуальної власності Виконавця – Замовник зобов’язаний сплатити на користь Виконавця та/або Постачальника штраф у розмірі 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок) за кожен випадок порушення прав інтелектуальної власності Виконавця.

10. Інші умови

10.1. Погоджуючись з умовами та приймаючи умови цієї Оферти шляхом її Акцепту, Замовник засвідчує і гарантує Виконавцю / Постачальнику, що:

10.1.1. вказав достовірні дані при реєстрації на Захід, при оформленні платіжних документів і при оплаті Послуг;

10.1.2. укладає Договір добровільно, при цьому:

  • повністю ознайомився з умовами Оферти,
  • повністю розуміє предмет Договору (Оферти).

10.1.3. має всі права і повноваження, необхідні для укладення та виконання Договору.

10.2. Акцепт Оферти означає:

10.2.1. Надання учасниками Заходу повної і беззаперечної згоди Виконавцю / Постачальнику (залученому Виконавцем // Постачальником оператору / фотографу / менеджеру) на здійснення фото- і відеозйомки з їх участю.

10.2.2. Надання учасниками Заходу повної і беззаперечної згоди Виконавцю / Постачальнику на використання їх фотографії, відео з їх участю, їх коментарів та інформації про них в рекламних, інформаційних та інших матеріалах Виконавця, їх публічний показ, відтворення та розповсюдження як на території України, так і за її межами.

10.2.3. Надання учасниками Заходу повної і беззаперечної згоди Виконавцю / Постачальнику на використання їх фотографії, відео з їх участю, їх коментарів та інформації про них в рекламних, інформаційних та інших матеріалах Виконавця, їх публічний показ, відтворення та розповсюдження як на території України, так і за її межами.

10.2.4. Надання згоди Замовника на збір, обробку та зберігання наданих ним персональних даних; на використання персональних і статистичних даних, зібраних в ході укладення та виконання Договору, і на передавання Замовнику інформації про Послуги, новини Виконавця і (або) партнерів Виконавця.

Виконавець / Постачальник інформує Замовника, що є власником персональних даних, зібраних у Замовника, а також що ці персональні дані можуть бути передані іншим особам з метою виконання умов Договору, здійснення Виконавцем своїх зобов'язань, встановлених податковим, статистичним та іншим законодавством України, відповідними підзаконними нормативно-правовими актами, а також з метою захисту законних прав та інтересів Виконавця.

10.3. У разі надання Замовником персональних даних третіх осіб, Замовник дає дозвіл на їх використання відповідно до умов Договору та гарантує отримання письмової згоди зазначених осіб на таке використання. Відповідальність за порушення цієї вимоги в повному обсязі покладається на Замовника.

10.4. Замовник проінформований і згоден з тим, що телефонні розмови з Виконавцем або його представником можуть бути записані з метою контролю якості роботи Виконавця та/або його представника (представників).

10.5. В результаті збою, технічних несправностей, дій третіх осіб, в тому числі, але не винятково, вірусної або хакерської атаки, дані Замовника можуть стати доступними третім особам. Замовник усвідомлює це і зобов'язується не пред'являти вимог до Виконавця про відшкодування збитків (шкоди), що виникли в зв'язку з цим.

Документи, повідомлення, запити та вимоги вважаються поданими належним чином, якщо вони були відправлені засобами електронного, телефонного, факсимільного або поштового зв'язку або доставлені під підпис одержувача. Письмові документи, відправлені факсом або електронною поштою, мають повну юридичну силу до моменту обміну оригіналами, формують права і обов'язки для Сторін, можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть заперечуватися Стороною, від імені якої вони були відправлені.

10.6. При укладенні договору на користь третьої особи, Замовник гарантує Постачальнику/Виконавцю, що ознайомив таку особу із умовами даної оферти і несе повну відповідальність за будь-які збитки, нанесені такими третіми особами Виконавцю/Постачальнику.

10.7. Сторонами погоджено, що у випадку акцепту Замовником даної оферти, складений Виконавцем або Постачальником Договір на підставі даної оферти, може бути підписано за допомогою електронного цифрового підпису.

10.8. Сторонами погоджено, що Постачальник/Виконавець можуть відмовитись від укладення договору за даною офертою без зазначення причин такої відмови.

10.9. Акцептом даної оферти Замовник засвідчує Виконавцю та/або Постачальнику, що досконало розуміє розмовну російську мову та російську граматику, та беззастережно засвідчує, що бажає отримувати послуги російською мовою і не має до Постачальника та/або Виконавця жодних претензій стосовно надання послуг російською мовою і не вважає надання послуг російською мовою порушенням вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

10.10. Акцептом даної оферти Замовник гарантує, що ознайомив третіх осіб, на користь яких ним здійснюється оплата Послуг, із умовами даної оферти, порядком та строками відповідальності за порушення її вимог та отримав від таких осіб повну та беззастережну згоду із ними. Замовник акцептом даної оферти засвідчує, що несе повну відповідальність за дії/бездіяльність третіх осіб, на користь яких ним було здійснено оплату вартості Послуг.

10.11. Акцептом даної оферти Замовник засвідчує свою усвідомленість у тому, що надання послуг, їх обсяг, строки та положення здійснюються на основі суб’єктивної систематизації та оцінки знань у галузі/галузях Виконавцем та/або Постачальником, а також професійного досвіду Виконавця або третіх осіб у наданні аналогічних послуг та/або аналізі обставин, які є аналогічними до обставин, які включено у розгляд при наданні послуг, а відтак, Замовник не може пред’являти Виконавцю та/або Постачальнику будь-які претензії з приводу обсягу та положень тої інформації, яка буде отримана ним під час надання Послуг.

Контактні дані

Реквізити Виконавця:

ФОП КОРЧАК ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ

Місцезнаходження: 09500, Київська обл. Білоцерківський (Таращанський) р-н, м. Тараща, вул. Героїв Небесної Сотні, б. 92б.

e-mail: info.academylog@gmail.com

Ідентифікаційний код: 3378213591

Тел.: +38 073-780-73-73

Назва сайту: https://academylog.com.ua/